Veelgestelde vragen

Hoe werkt Studioplant.nl?

Wij zijn dé online plantenspecialist voor al je informatie, tips en inspiratie op het gebied van kamerplanten. Naast informatie verkopen wij ook kamerplanten, bloempotten en plantenstandaarden. Indien nodig verzorgen wij gedurende het aankoopproces de hulp die jij nodig hebt.

Wanneer ontvang ik mijn product?

Samen met onze leveranciers en bezorgers doen wij er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. Als bezorging wegens omstandigheden langer duurt dan verwacht, brengen we je daarvan op de hoogte.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Als een bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog annuleren.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Wat jammer dat je niet tevreden bent over je product! Ruilen of retourneren is geen probleem bij Studioplant.nl. Aan retourneren zijn wel voorwaarden verbonden. Zo is het belangrijk dat je product nog in de originele verpakking zit. Twijfel je of je het product mag retourneren? Meer over retourneren vind je hier!

Zit er standaard een bloempot bij mijn plant?

Nee, er zit geen bloempot bij de bestelling van je kamerplant! Wel is het mogelijk om een bloempot met of zonder kamerplant te bestellen. Het bestellen van een kamerplant en/of bloempot doe je in onze shop.

Hoe kom ik in contact?

Wil je bij ons werken, planten of bloempotten aanbieden of juist content plaatsen? Laat het ons weten! Neem contact op.

Staat je vraag er niet tussen?