Gratis bezorgd binnen 2 werkdagen

Vers van de kweker

Klanten geven ons een 9,9 / 10

Online aankopen retourneren

Online aankopen retourneren

Ben je jammer genoeg niet tevreden over je aankoop? Of is er iets misgegaan tijdens de verzending? Dat kan gebeuren! Samen met jou zoeken wij graag naar een oplossing.

Onze planten komen rechtstreeks van de kweker. Zowel bij de kweker als bij PostNL vinden er kwaliteitscontroles plaats, waarna de plant(en) op professionele wijze worden verpakt. Ditzelfde geldt voor bloempotten en accessoires.

Als de plant die je hebt ontvangen niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, kun je contact opnemen via info@studioplant.nl. Stuur je direct ook enkele foto’s van de plant mee? Dan kunnen wij nagaan wat en of er iets is misgegaan tijdens de kwaliteitscontrole.

Indien de plant niet aan de kwaliteitsnorm voldoet nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te kijken naar een passende oplossing.

Heb je een beschadigd product ontvangen? Dan moet dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld worden bij onze klantenservice via info@studioplant.nl. We nemen dan contact met je op en gaan op zoek naar een passende oplossing. Bij een beschadigd product is het verstandig om alvast foto’s mee te sturen waarop de schade van de plant zichtbaar is.

Heb je de verkeerde plant ontvangen of is er iets anders misgegaan tijdens de bestelling? Ook wij maken jammer genoeg wel eens fouten. Gelukkig leren we daar altijd van. 

Neem ten alle tijden binnen 48 uur na ontvangst van de verkeerde bestelling contact op met de klantenservice via info@studioplant.nl. Dan kijken we samen naar mogelijkheden om de situatie op te lossen.

Ben je teleurgesteld over de bestelde producten? Hopelijk kunnen we je gauw weer gelukkig maken. je hebt het recht om online bestelde producten binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen te retourneren. 

Let op! Levende en bederfelijke producten, zoals planten, zijn wettelijk uitgezonderd van dit herroepingsrecht. 

Kamerplanten mogen dan ook niet geruild of geretourneerd worden. 

Heb je een bloempot besteld, maar is deze niet helemaal naar wens? Dan kun je deze uiteraard wel ruilen of retourneren. Ditzelfde geldt voor accessoires zoals plantenvoeding.

We hopen dat het niet nodig is, maar je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder reden een online product te herroepen. Gebruik hiervoor ons retourformulier.

Let op! De kosten voor het retourneren zijn volledig voor rekening van de koper. Bij het retourneren of ruilen verwachten we de producten in goede staat weer terug. Dit houdt in: de producten worden teruggestuurd in de originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd. Zo kunnen we iemand anders blij maken met je geretourneerde product.

Zodra we jouw retour hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen 14 dagen op je rekening gestort. Je ontvangt het aankoopbedrag onder de naam Studioplant.

Gratis thuisbezorgd

In Nederland en België

We scoren een 9.9!

Dat maakt ons én klanten blij

Vers van de kweker

met plantenvriendelijke verpakking

Achteraf betalen

Wanneer het jou uitkomt