Shopping Cart

Gratis thuisbezorgd

Uitgebreide verzorging handleidingen

Klanten geven ons een 9,6 / 10

Bezorging

Bezorging

Wil je alles weten over de verzending van onze planten? Ben je benieuwd naar de verpakking, of gewoon nieuwsgierig wanneer je jouw bestelling kunt verwachten? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Veelgestelde vragen over de bezorging

Nadat een bestelling is gedaan wordt de order direct verzonden naar de kweker, inclusief het aflever adres. Mocht er een fout in het adres staan, meld dit dan binnen enkele uren na de bestelling. Wellicht kunnen we het adres dan nog wijzigen. 

Mocht je een verkeerd adres hebben ingevuld, dan wordt het pakket verzonden naar het ingevulde adres indien de postcode en huisnummer een match zijn.

Mocht het huisnummer met de postcode geen match zijn, dan gaat het pakket retour. Wij zullen het pakket dan zo snel mogelijk naar het juiste adres sturen, maar dit heeft wel gevolgen voor de staat van de plant. Hier zijn wij niet verantwoordelijk voor.

Bij een verkeerd adres denken wij aan:

  • Verkeerd huisnummer
  • Verkeerde postcode
  • Geen huisnummer
Nee. Het is niet mogelijk om een pakket naar een pick-up point te sturen.  Mocht de bezorging van het pakket naar een huis- of kantooradres niet lukken, dan zal het pakket bij buren bezorgd worden. Indien er geen buren aanwezig zijn om het pakket aan te nemen gaat het pakket naar een pick-up point.
In Nederland en België worden op werkdagen met 48 uur verzonden. Binnen 3 dagen heb je dan jouw bestelling in huis. Bestel je in het weekend? Dan kun je op woensdag jouw plant verwachten.

Jammer genoeg niet. De bestelling die je doet wordt automatisch verwerkt en direct doorgestuurd naar de kweker. Ook wordt het logistieke proces bij PostNL direct in gang gezet. Zolang het product onbeschadigd is kun je jouw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.

Heb je een plant besteld? Levende en bederfelijke producten, zoals planten, zijn wettelijk uitgezonderd van dit herroepingsrecht. Een plant kun je helaas niet meer terugsturen.

Goed nieuws! We verzenden jouw bestelling gratis binnen Nederland, België en Duitsland.

Nee. Avondbezorging is helaas nog niet mogelijk.

Het kan gebeuren dat de orderbevestiging in je spam is terecht gekomen. Kun je de mail ook niet in je spam vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of info@studioplant.nl

Je ontvangt van PostNL een track-en-trace code met daarin het verwachte tijdvak.

Heb je meerdere planten besteld? Dan kan het voorkomen dat de planten andere bezorgdagen hebben.

*PostNL streeft ernaar om samen met de kwekers binnen 48 uur jouw bestelling te bezorgen. Indien de bezorging vertraging heeft, of indien een bestelling onverwachts niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant zo spoedig mogelijk bericht.

Hoe wordt mijn plant verzonden?

Maak je geen zorgen! Wij verzenden onze planten in samenwerking met PostNL. PostNL heeft samen met kwekerijen speciale verpakkingen ontwikkeld voor kamerplanten. Zo worden platen veilig door heel Europa verzonden. Zelfs ondersteboven zijn jouw planten veilig!

Voordat je bestelling verzonden wordt in de plantvriendelijke verpakking, geven we de planten nog een beetje van onze liefde. Zo komen de planten uitgerust bij jou thuis. De planten moeten misschien even wennen bij hun nieuwe thuis, maar hier heeft een plant ook last van als hij direct uit het tuincentrum wordt meegenomen.

Let op! Omdat onze planten van verschillende kwekers komen, kan het zijn dat de planten apart verpakt of geleverd worden op een andere bezorgdag.

Gratis thuisbezorgd

In Nederland, België en Duitsland

Verzorging handleidingen

alle informatie die je nodig hebt

We scoren een 9,6!

Bekijk onze reviews

Bestel nu

en betaal later

1