Shopping Cart

Gratis thuisbezorgd

Uitgebreide verzorging handleidingen

Klanten geven ons een 9,6 / 10

Bezorging

Bezorging

Wil je alles weten over de verzending van onze planten? Ben je benieuwd naar de verpakking, of gewoon nieuwsgierig wanneer je jouw bestelling kunt verwachten? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Bezorgopties

Ben je benieuwd wanneer je jouw plant kunt verwachten?*

Dag van bestelling
Verwachte bezorgdag
MaandagDonderdag
DinsdagVrijdag
WoensdagZaterdag
DonderdagDinsdag
VrijdagDinsdag
ZaterdagWoensdag
ZondagWoensdag

Je ontvangt van PostNL een track-en-trace code met daarin het verwachte tijdvak.

Heb je meerdere planten besteld? Dan kan het voorkomen dat de planten andere bezorgdagen hebben.

*PostNL streeft ernaar om samen met de kwekers binnen 48 uur jouw bestelling te bezorgen. Indien de bezorging vertraging heeft, of indien een bestelling onverwachts niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant zo spoedig mogelijk bericht.

Hoe wordt mijn plant verzonden?

Maak je geen zorgen! Wij verzenden onze planten in samenwerking met PostNL. PostNL heeft samen met kwekerijen speciale verpakkingen ontwikkeld voor kamerplanten. Zo worden platen veilig door heel Europa verzonden. Zelfs ondersteboven zijn jouw planten veilig!

Voordat je bestelling verzonden wordt in de plantvriendelijke verpakking, geven we de planten nog een beetje van onze liefde. Zo komen de planten uitgerust bij jou thuis. De planten moeten misschien even wennen bij hun nieuwe thuis, maar hier heeft een plant ook last van als hij direct uit het tuincentrum wordt meegenomen.

Let op! Omdat onze planten van verschillende kwekers komen, kan het zijn dat de planten apart verpakt of geleverd worden op een andere bezorgdag.

Veelgestelde vragen over de bezorging

Ja, dat is in het geval van planten mogelijk. Wil je jouw plant via avondbezorging ontvangen? Neem in dat geval contact met ons. Deel hierbij alvast de gewenste bezorgdag. Dan gaan we direct voor je kijken naar de mogelijkheden. Over avondbezorging kun je contact opnemen met onze klantenservice via: info@studioplant.nl.

Op dit moment is avondbezorging nog niet mogelijk om te kiezen tijdens het bestelproces. Ook is avondbezorging nog niet mogelijk bij bestellingen van bloempotten en accessoires.

Planten worden op werkdagen binnen 48 uur verzonden. Binnen 2 dagen heb je dan jouw bestelling in huis. Bestel je in het weekend? Dan kun je op dinsdag jouw plant verwachten.

Echter, de bezorging kan één of meerdere dagen verschillen.

Hoe dit komt? PostNL haalt onze planten direct vers op bij de kweker. Bij drukte en/of feestdagen kan het zijn dat PostNL de plant(en) niet op tijd kan ophalen. Jouw plant zal dus niet langer dan één nacht in een distributiecentrum wachten, maar kan wel wat later bezorgd worden dan verwacht.

Goed nieuws! We verzenden jouw bestelling gratis binnen Nederland en België.

Jammer genoeg niet. De bestelling die je doet wordt automatisch verwerkt en direct doorgestuurd naar de kweker. Ook wordt het logistieke proces bij PostNL direct in gang gezet. Zolang het product onbeschadigd is kun je jouw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.

Heb je een plant besteld? Levende en bederfelijke producten, zoals planten, zijn wettelijk uitgezonderd van dit herroepingsrecht. Een plant kun je helaas niet meer terugsturen.

Het kan gebeuren dat de orderbevestiging in je spam is terecht gekomen. Kun je de mail ook niet in je spam vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of info@studioplant.nl

Als je de Track & Trace ontvangt kun vaak de bezorging wijzigen op de pagina van de Track & Trace.

Heb je vragen over de bezorgtijden? Neem dan contact met ons op via info@studioplant.nl.

Gratis thuisbezorgd

In Nederland, België en Duitsland

Verzorging handleidingen

alle informatie die je nodig hebt

We scoren een 9,6!

Bekijk onze reviews

Bestel nu

en betaal later

1